Dzień Babci i Dziadka – PROMOCJA „SESJA ZA 1 zł”

Z okazji Dnia Babci i Dziadka mamy dla Was akcję promocyjną „SESJA ZA 1 ZŁ”

Jak co roku organizujemy zdjęcia, które możecie potem pokazać swoim ukochanym dziadkom i babciom.

W tym roku zapraszamy wszystkich. I te maluszki, które będą trzymane na rękach, większe dzieci, nastolatki, osoby dorosłe.

Zapraszam babcie, dziadków, wujków i rodzeństwo. Specjalnie dla Was mamy duże tła tak aby kilka osób bez problemu mogło się wspólnie sfotografować.

oferta-najwazniejsza-babacia

Każda babcia i dziadek chcieliby mieć takie zdjęcie na pulpicie albo na tapecie telefonu.

Poniżej przykładowe zdjęcie w formacie 960 pix x 640 pix. W takiej formie otrzymasz wybrane przez nas zdjęcie.

960_640

Żeby wszystko było jasne, proszę o zapoznanie się z regulaminem promocji, który macie poniżej.

INFORMACJA DLA INNYCH FOTOGRAFÓW PONIŻEJ REGULAMINU

REGULAMIN PROMOCJI „SESJA ZA 1 ZŁ”

    1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
      • Akcja promocyjna organizowana jest pod nazwą „SESJA ZA 1 ZŁ” i jest dalej zwana PROMOCJĄ.
      • ORGANIZATOREM  i WYKONAWCĄ PROMOCJI jest Karolina Magnowska.
      • Nad prawidłowym przebiegiem promocji czuwać będzie Komisja w składzie: Tomasz Rudnicki, Karolina Magnowska
      • PROMOCJA zostanie przeprowadzona wyłącznie w dniach 11-25. 01.2017 rok. w STUDIO na ul. Popiełuszki 1-3, w Koszalinie.
      • Efekty sesji zostaną pokazane na stronie internetowej www.deber.pl oraz w serwisie społecznościowym www.facebook.com
    2. WARUNKI UDZIAŁU W PROMOCJI
      • Warunkiem udziału w PROMOCJI jest wyrażenie zgody na publikację zdjęć z sesji na stronie www.deber.pl oraz na portalu społecznościowym www.facebook.com oraz akceptacja tego REGULAMINU.
    3. WARUNKI SESJI
      • Uczestnicy promocji rezerwują wyznaczone przez organizatora terminy i godziny na sesję.
      • Rezerwacji można dokonać: telefonicznie: 94 341 63 49, sms: 503 135 848, e-mail: deber@deber.pl, wpis pod postem reklamowym na FB.
      • Każdy uczestnik w wyznaczonym terminie i o określonej godzinie stawia się w studio na ul. Popiełuszki 1-3 w Koszalinie. Nie stawienie się w wyznaczonym terminie automatycznie wyklucza uczestnika z możliwości wzięcia udziału w PROMOCJI.
      • ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA W CZASIE SESJI KOMÓRKAMI, TABLETAMI, APARATAMI I INNYMI NOWINKAMI TECHNICZNYMI.
      • Ilość „SESJI ZA 1 ZŁ” jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
      • Do dnia 8.01 ORGANIZATOR przedstawi przykładowe aranżacje, na których będą odbywać się sesje promocyjne oraz przekaże wytyczne dotyczące ubioru uczestników. Uczestnicy zobowiązani są przygotować się do zdjęć we własnym zakresie.
      • W trakcie PROMOCJI „SESJI ZA 1 ZŁ” każdemu Uczestnikowi zostanie wykonanych kilkanaście ujęć.  W ramach PROMOCJI Uczestnik otrzymuje: JEDNO UJĘCIE w postaci elektronicznej (960 pix x 640 pix) , które zostanie wybrane przez ORGANIZATORA, obrobione i wysłane z logiem WYKONAWCY na e-mail podany przez Uczestnika.
      • Ponieważ w czasie sesji zostanie wykonanych kilkanaście ujęć Uczestnicy dostaną wgląd do wszystkich swoich zdjęć na platformie fotograficznej ZALAMO.
      • Istnieje możliwość zakupienia dodatkowych ujęć w formie plików cyfrowych oraz odbitek. Cena jednego dodatkowego ujęcia wynosi 40 zł. Odbitki można wykonać z zakupionych ujęć (10×15 – 2 zł, 13×18 – 3 zł). Nie ma możliwości zakupienia samych odbitek z niewykupionych ujęć.
      • Każdy uczestnik może skorzystać z PROMOCJI „SESJA ZA 1 ZŁ”z okazji Dnia Babci i Dziadka tylko jeden raz.
      • Termin przekazania wybranego przez ORGANIZATORA zdjęcia: 3 dni po wykonaniu sesji.
    4. POSTANOWIENIA DODATKOWE
      • Spośród wszystkich UCZESTNIKÓW PROMOCJI, którzy zakupią minimum dodatkowo 5 ujęć w kwocie 40 zł za ujęcie ORGANIZATOR PROMOCJI wybierze 3 osoby (rodziny), które otrzymają możliwość wykonania MINI SESJI (6 ujęć za 400 zł) w cenie 1 zł. Okres wykonania MINI SESJI ustala się na miesiące (kwiecień -czerwiec 2017r.)
    5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
      • ORGANIZATOR jest uprawniony do zmiany postanowień niniejszego REGULAMINU, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w PROMOCJI . Zmieniony REGULAMIN obowiązuje od czasu opublikowania go na stronie www.deber.pl

 

INFORMACJA DLA INNYCH FOTOGRAFÓW.

Nad promocją i regulaminem pracowały 3 osoby. Nie bądź leniwą małpą i nie zrzynaj pomysłu oraz treści regulaminu. No chyba, że jesteś taki beznadziejny, że jedyne co potrafisz to wozić się na kreatywności innych osób. Chętnie wystawimy Ci fakturę za naszą pracę. Inni marketingowcy przecież zarabiają normalną pensję za swoje siedzenie po nocach. Czemu w naszym przypadku miałoby być inaczej.  Pieniążki pójdą na konto Anitki, Dorotki i Karolinki. Na waciki się przyda. Pozdrawiam i życzę szukania własnych pomysłów i podążania własną drogą w blasku księżyca.